Ημέρα: 15 Ιουνίου 2026

Αποχαιρετώντας το Δημοτικό Σχολείο

“Κυρία, παιδιά είμαστε…” και σήμερα, 15 Iούνη 2026, ολοκληρώσαμε τη φοίτησή μας στο Δημοτικό Σχολείο. Αποχαιρετήσαμε με μουσικoκινητικό τρόπο τις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου μας και ευχαριστήσαμε τους ανθρώπους του…

Click to listen highlighted text!