Το χριστουγεννιάτικο δέντρο μας το στολίσαμε ξανά…
Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος το χριστουγεννιάτικο δέντρο, στολίστηκε και τοποθετήθηκε στον κεντρικό διάδρομο του Σχολείου μας.Ολόλαμπρο και στολισμένο από τους μαθητές του σχολείου μας. ΄Ετσι στο κλίμα και…