Ημέρα: 22 Νοεμβρίου 2019

Συμμετοχή του Σχολείου μας στο άναμμα του χριστουγεννιάτικου δέντρου στην κεντρική πλατεία Καλαμάτας.

Αγαπητοί γονείς Σας ενημερώνουμε ότι ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων και το σχολείο μας θα λάβει μέρος στις εκδηλώσεις για το άναμμα του δένδρου στην κεντρική πλατεία στις 6 Δεκεμβρίου…

Click to listen highlighted text!